Algemene voorwaarden

Algemene verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden van webshop Stichting Woutje Brugge hierna te noemen Woutje Brugge.

1.Overeenkomst
1.1. Als er door de klant opdracht gegeven wordt aan Woutje Brugge om 1 of meerdere toegangskaarten te leveren, dan is er sprake van een overeenkomst die wettelijk bindend is, koop op afstand. De overeenkomst komt tot stand als de bevestiging van de bestelling verstuurd is.

1.2. Door het plaatsen van een bestelling geeft de klant te kennen dat hij/zij met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat. Woutje Brugge behoudt zich het recht voor haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden onaangekondigd te wijzigen.

2. Levering
Woutje Brugge draagt zorg voor de digitale levering van de bestelde toegangskaarten. In principe wordt gebruikt gemaakt van een e-mail met daarin de digitale toegangskaart(en). Woutje Brugge behoudt zich het recht voor de verkoopovereenkomst te ontbinden als de klant zich niet aan de voorwaarden houdt.

3. Prijzen
3.1. Alle prijzen zijn vermeld in Euro. Woutje Brugge verzendt altijd een factuur van de te leveren toegangskaart(en). Woutje Brugge is niet BTW plichtig en brengt daarom geen BTW in rekening.

3.2. Alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.

4. Betaling
4.1. De betaling dient vooraf te worden gedaan via uw eigen bank, middels iDeal. De toegangskaart(en) worden na ontvangst van betaling zo spoedig mogelijk aan u verzonden.

4.2. Contante betalingen zijn niet mogelijk voor de aanschaf van de online toegangskaart(en) van de speelweek van Woutje Brugge.

4.3 Woutje Brugge behoudt zich het recht om kaarten buiten de website om aan te bieden in geval van calamiteiten met de website of iDeal betalingen.

5. Annulering
5.1. Annuleren van de toegangskaart(en) is alleen bij hoge uitzondering mogelijk door per e-mail, met opgaaf van de reden(en) van de annulering, aan Woutje Brugge kenbaar te maken.

5.2. Woutje Brugge beoordeeld het verzoek tot annulering en zorgt binnen een termijn van 14 dagen na het laatste onderdeel in de speelweek voor terugbetaling van de aankoopprijs, indien het verzoek tot annulering wordt toegewezen.

5.3 Indien een activiteit door omstandigheden of calamiteit gedeeltelijk of geheel niet kan plaatsvinden, is restitutie geheel of gedeeltelijk van toegangskaarten of gerelateerde kosten uitgesloten.

6. Overmacht
Woutje Brugge is niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.

7. Garantie
Woutje Brugge garandeert dat de bestelling naar het door de klant ingevulde mailadres verzonden wordt. Afhankelijk van de instellingen bij de klant kan e-mail met de bestelling in de ongewenste items terecht komen. Woutje Brugge is niet verantwoordelijk wanneer een artikel om die reden verwijderd wordt door de klant.

8. Privacy
Bekijk hier onze Privacy Policy.

9. Klachtenafhandeling
9.1. Alle klachten in verband met de levering, kwaliteit hoedanigheid van de toegangskaart(en) of iedere andere klacht, zullen door Woutje Brugge serieus in behandeling worden genomen.

9.2. De klant dient een klacht schriftelijk via e-mail bij Woutje Brugge kenbaar te maken.

9.3. Woutje Brugge zal de klacht proberen op te lossen. Woutje Brugge zal de klant hierover schriftelijk via e-mail berichten.

10. Toepassing recht
Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van Woutje Brugge is het Nederlands recht van toepassing.